رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احتکار و امتناع از عرضه ۷۸۹ تن انواع حبوبات به ارزش ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در انبارهای این شهرستان در طرح نظارتی بازدید از انبارها خبر داد

حبوبات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی، روز پنجشنبه اول خرداد در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره صمت در راستای بازرسی از انبارهای نگهداری موادغذایی؛  ۷۶۹ تن نخود خارجی به ارزش ۶۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کشف و ظبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بازرسان در طرح ویژه نظارتی موفق به کشف ۲۰ تن لوبیا بسته‌بندی ۹۰۰ گرمی شدند که بیش از قیمت مصوب شده عرضه می‌شد، که به دلیل تخلف گران‌فروشی برای این واحد جریمه‌ای به ارزش حدودی ۳۹۰ میلیون ریال در نظرگرفته شد و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در استان تهران اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می‌کنند که در این راستا موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

احمدی یادآور شد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر و وجود یکهزار و ۴۹۰ انبار فعال به صورت قانونی در سامانه جامع انبارها ثبت شده است که نشان از قطب اقتصادی و صنعتی بودن این شهرستان دارد.

کد خبر 513912

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha