مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام از اعطای کسرخدمت سربازی (از ۱۲ ماه تا سقف ۱۹ ماه) در قبال انجام طرح تحقیقاتی برای پژوهشگران مشمول خبر داد.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین عزیزیان، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام گفت: در اجرای ابلاغیه‌ صادره از فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول در سطح کشور، تسریع و تسهیل نمودن امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین تقویت و ارتقاء دستاوردهای تحقیقاتی به پژوهشگران مشمول اعم از نخبه، استعدادهای برتر و عادی در قبال انجام فعالیت‌های تحقیقاتی غیرصنعتی کسر خدمت سربازی اعطاء می‌شود.

وی در خصوص میزان و نحوه کسر خدمت سربازی بیان کرد: حداقل کسری خدمت ۱۲ ماه و حداکثر ۱۹ ماه از کل مدت سربازی است و نحوه اجرا آن به این صورت است که پژوهشگران باید زمینه همکاری مورد نظر خود را به دفاتر تحقیقاتی اعلام کنند تا پس از بررسی و تصویب موضوع، بسته به کیفیت فعالیت انجام شده میزان کسری تصویبی برای تایید به کمیسیون عالی نخبگان نیروهای مسلح انعکاس و از طریق معاونت وظیفه عمومی ناجا در سوابق آنان ثبت شود.

عزیزیان ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های تماس ۲۱۸۲۱۲۳۵-۲۱۸۲۱۲۵۵-۰۸۴ و یا به آدرس ایلام، بلوار شهید بهشتی، نبش چهارراه بهزیستی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام، دفتر تحقیقات کاربردی مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس و برابر بند ۲ و ۳ دستورالعمل جدید ابلاغی نکات حائز اهمیتی که باید مدنظر مشمولان گرامی قرار گیرد بدین شرح است:

  • فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های علوم مرتبط، مورد نیاز و در راستای اولویت‌های پژوهشی ناجا
  • همخوانی رشته تحصیلی مشمول با طرح پیشنهاد،
  • داشتن مدت زمان دستکم ۴ ماه تا تاریخ اعزام به خدمت
  • نداشتن غیبت
  • عدم انجام همزمان پروژه کسر خدمت در سازمان یا رده‌های نظامی و انتظامی دیگر
  • داشتن خلاقیت، نوآوری و ابتکار در تحقیق
کد خبر 513907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha