چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

مانوئل نویر بالاخره قرارداد خود با بایرن مونیخ را تمدید کرد.

مانوئل نویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، مانوئل نویر که در یک دهه‌ اخیر یکی از بهترین گلرهای جهان بوده است قرارداد خود با بایرن را تا سال 2023 تمدید کرد.

نویر در تابستان 2011 به بایرن پیوست و از آن زمان تاکنون 4 بار عنوان بهترین دروازه بان جهان را کسب کرده است و در سال 2014 به عنوان بهترین ورزشکار اروپا و جهان انتخاب شد. وی تاکنون هفت قهرمانی در بوندس لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بخشی از قهرمانی سه گانه در سال 2013 و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده است. او همچنین در سال 2014 با آلمان قهرمان جام جهانی شد.

مدیر باشگاه کارل هاینتس رومنیگه توضیح داد: " بایرن بسیار خوشحال است که مانوئل قرارداد خود را تا 30 جون 2023 تمدید کرد. مانوئل بهترین دروازه بان جهان و کاپیتان ما است. "

الیور کان، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن می‌گوید: "من به راحتی می توانم خودم را در شرایطی قرار دهم که مانوئل در آن قرار دارد. ما مسیری را که مانوئل می خواهد در این مرحله از زندگی حرفه‌ای خود انجام دهد را می دانیم و این که چه چیزی برای او مهم است. او اطمینان خاطر مهمی با این تمدید قرارداد به ما داده است. "

مانوئل نویر گفت: "در طول هفته‌های تعطیل برای همه‌گیر شدن کرونا ویروس، من نمی خواستم تصمیمی بگیرم زیرا هیچ کس نمی دانست که چه موقع و چگونه فوتبال بوندس لیگا ادامه خواهد یافت."

وی ادامه داد: "ادامه کار با مربی دروازه‌بانان ما تونی تاپالوویچ برای من مهم بود. اکنون این مسئله برطرف شده است و من با خوش بینی به آینده نگاه می کنم. من در بایرن بسیار راحت و در خانه هستم. بایرن یکی از برترین باشگاه های فوتبال اروپا است. "

حسن صالح حمیدزیچ ، مدیر ورزشی بایرن نیز می‌گوید: "تمدید قرارداد برای تیم بایرن و همچنین مانوئل نشانه مهمی است. با هم شرایطی برد-برد ایجاد کرده ایم. این همان چیزی بود که برای مانوئل و برای ما بسیار مهم بود. مانوئل برای موفقیت مداوم بایرن، مسئولیت پذیری و استانداردهای جهانی را دارد. من از ادامه کار خوشحالم. "

کد خبر 513786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha