چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

شهردار اردبیل گفت: موزه عمارت شهرداری اردبیل برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان موزه برتر در بین موزه های کشور شد.

موزه شهرداری

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، حمید لطف‌اللهیان،  شهردار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: موزه شهرداری اردبیل به پاس فعالیت‌های مجازی خود در معرفی موزه، آثار تاریخی، فرهنگی و ادبی و تحقق شعار «موزه‌ها زنده‌اند» موفق به دریافت لوح تقدیر از طرف کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) شد.

وی گفت: ارج نهادن به ارزش‌های فرهنگی و تاریخی در هر جامعه‌ای از ارکان ایجاد چراغ امید به زندگی برای آیندگان است و میزان شناخت و ترویج فرهنگ هر ملتی وابسته به حفظ و نگهداری آن دارد.

شهردار اردبیل بیان کرد: موزه‌ها نقش اساسی در احیای و گویای هویت و پیشینه یک شهر ایفا می‌نمایند.

لطف‌اللهیان افزود: موزه شهرداری اردبیل همانند دیگر موزه‌های کشور و جهان در روزهای دشوار درگیری با بیماری کووید _۱۹ با ایده‌های نوآورانه و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نسبت به معرفی یادگاری‌های ارزشمند نیاکان و منطقه اردبیل در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی گفت: پس از ارزیابی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) و عملکرد خوب موزه شهرداری اردبیل در دومین سال متوالی، این موزه به عنوان موزه برتر در بین‌موزه های کشور انتخاب شد.

شهردار اردبیل موفقیت موزه شهرداری اردبیل را در کسب عنوان موزه برتر توسط کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) را نشان از جدیت و فعالیت مستمر و بی شائبه در حفظ و صیانت تاریخ و فرهنگ را دانست و اظهار داشت: این موفقیت را به جامعه فرهنگی اردبیل تبریک عرض کرده و تداوم موفقیت‌های روز افزون را از خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 513753

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha