جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه عملکرد پلیس در حوزه مبارزه مواد مخدر از اولویت‌های جدید نیروی انتظامی در سال ۹۹ خبر داد.  

کشف مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا قاضی‌زاده، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: در دوماهه سال جاری میزان ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و معدوم شد که در این میزان ۶۹ کیلوگرم آن در طی ۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده و ۳۸۹ کیلوگرم کشفیات محورهای مواصلاتی استان است.  

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا تعداد ۵۰۹ متهم دستگیر شده که ۹۳ نفر از این تعداد عامل توزیع و خرده‌فروش مواد مخدر بودند، همچنین چهار باند توزیع منهدم و تعداد ۲۳ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف شد.  

رشد ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: در سال ۹۸ میزان ۳ هزار و ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف و معدوم شده است که با رشد ۲۸ درصدی کشفیات نسبت به سال ۹۷ مواجه بودیم.  

قاضی زاده در خصوص اولویت فعالیت پلیس در سال ۹۹ اظهار کرد : مبارزه جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اماکن تفریحی از وجود فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی اطراف مدارس و محیط‌های آموزشی، مقابله جدی با کشت خشخاش و شاهدانه و ایجاد طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان از اولویت برنامه پلیس در سال جاری است.  

وی با تشکر از همکاری و مساعدت مقامات قضایی اظهار کرد : هفته گذشته تعقیب و گریزی داشتیم که با مساعدت و شجاعت قاضی کشیک با استفاده از تیراندازی خودرو مجرمی را در خیابان کاشانی متوقف کردیم که اگر این همکاری و همیاری‌ها از جانب مقامات قضایی استان نبود در تامین امنیت بهتر دچار مشکل بودیم.  

این مسئول تاکید کرد: آمار بالایی از سرقت‌ها در سطح استان توسط همین معتادان متجاهر صورت می‌پذیرد که با تصویب طرح جمع‌آوری آنها با تمام قدرت و قاطعانه این اقدام را انجام خواهیم داد.  

کد خبر 513741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha