مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: سند توسعه زنان و خانواده استان که برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور در حال نگارش است، تا ۲ هفته دیگر نهایی می شود.  

زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهلا تاجفر، در جلسه بررسی سند راهبردی زنان و خانواده آذربایجان غربی افزود: این سند با هدف گامی به سمت توسعه متوازن در کشور با مدیریت استاندار آذربایجان غربی و همکاری فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان، جامعه مدنی، متخصصان و دانشگاهیان و نظارت اداره کل زنان و خانواده تدوین می شود.  

وی اضافه کرد: در این سند وضعیت موجود شناسایی و ارزیابی و سپس اولویت‌های مرتبط با روند توسعه بررسی و نهایی می شود.  

تاجفربیان کرد: سند ارتقای وضعیت زنان، طرحی ملی است که با هدف شناسایی وضع موجود زنان و خانواده استان، شناسایی مشکلات و فرصت‌های مهم استان و تدوین راهکارها متناسب با شرایط استان برای ارتقای وضعیت زنان و خانواده در حال تدوین است.  

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: درصدد هستیم ردیف اعتباری ویژه به حوزه زنان و خانواده در سال آینده تخصیص یابد که می تواند بسیار کارساز باشد.  

سند توسعه زنان و خانواده در همه استان‌های کشور تدوین می شود تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها این قشر از جامعه روز به روز سهم بیشتری در توسعه استان داشته باشند.  

کد خبر 513734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha