چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی یک مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۳۳ نفر رسید.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  کامبیز مهدی‌زاده امروز ۳۱ اردیبهشت اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته از بین ۹۰ آزمایش مشکوک به کرونا، نتیجه یک مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان این‌که یک مورد امروز مربوط به شهرستان بیرجند است، بیان داشت: با احتساب این یک مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در بیرجند به ۲۰۹ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان این‌که شهرستان‌های طبس و درمیان به ترتیب با ۱۵۰ و ۷۱ بیمار بیشترین آمار ابتلا را دارند، مطرح کرد: همچنین شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه و سربیشه هم بدون تغییر به ترتیب با ۶۳، ۴۴، ۳۶، ۲۶، ۱۹ و هفت بیمار در رده بعدی نمودار مبتلایان قرار دارند.

مهدی‌زاده با اعلام این‌که شهرستان خوسف و نهبندان هم با چهار مبتلا روزهای بدون تغییر را سپری می‌کنند، تصریح کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان ۵۸۷ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یک نفر در بیمارستان‌ بستری است که حال عمومی این بیمار وخیم است.

وی با اشاره به این‌که در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان خراسان ‌جنوبی نداشته‌ایم، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۵ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول تاکنون چهار هزار و ۷۶۸ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که نتیجه چهار هزار و ۱۳۵ آزمایش منفی و نتیجه ۶۳۳ آزمایش مثبت بوده است.

کد خبر 513717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha