چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۳۰۰ راس دام قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

دام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا پوربه گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس گرمه و اطلاع از تردد سه دستگاه کامیونت حامل تعداد زیادی دام سبک قاچاق در این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مامورن کلانتری مرکز در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروهای مورد نظر را مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی انجام شده خودروهای مورد نظر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

پوربه با بیان این‌که در بازرسی از این خودروها تعداد ۳۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز را کشف کردند، تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که این محموله فاقد مجوز حمل دامپزشکی است.

پوربه با بیان این‌که ارزش محموله کشف شده پنج میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهارکرد: در این زمینه چهار نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه، خراسان شمالی با اشاره به این‌که دام‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و خودروها نیز راهی پارکینگ شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که سبب شود تا اقتصاد و سلامت جامعه مختل شود با قدرت برخورد خواهد کرد و از مردم انتظار می‌رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 513679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha