مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

گمرک منطقه ویژه اقتصادی کازرون عصر سوم خرداد ۹۹ با هدف آنچه تسهیل در امور سرمایه‌گذاران و بازرگانان نام گرفت آغاز به کار کرد.

گمرک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در مراسم آغاز به کار این گمرک که با حضور برخی سرمایه‌گذاران، تجار، مردم و مسئولان برگزار شد، رئیس گمرک استان فارس گفت: با راه‌اندازی این تشکیلات در منطقه ویژه اقتصادی کازرون هیچ محدودیتی برای صادرات و واردات تجار وجود ندارد.

خداداد رحیمی افزود: با توجه به موقعیت خوب شهرستان کازرون و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر  استان‌های خوزستان و بوشهر تمام زیرساخت‌ها برای انجام امور گمرکی بدون محدودیت فراهم  است.

مدیر کل شهرک های صنعتی استان فارس در  این مراسم گفت: متولی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان کازرون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.

احد فتوحی افزود: تمام زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات و  اینترنت برای انجام کار آماده شده است.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی کازرون در فاز اول در زمینی به مساحت ۷۷ هکتار شروع شده است که قرار است تا ۳۰۰ هکتار افزایش پیدا کند و مکاتبات این افزایش زمین هم انجام گرفته است.

فرماندار کازرون هم در ادامه این مراسم گفت:عملیات منطقه ویژه اقتصادی کازرون از سال ۹۲ شروع شده و تاکنون اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

داریوش دهقان با دعوت از سرمایه‌گذاران و تجار برای سرمایه‌گذاری درمنطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت:ستادی در فرمانداری ویژه کازرون تشکیل شده تا هر گونه موانع در مسیر سرمایه‌گذاران برطرف شود.

کازرون از شهرستان‌های غربی استان فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر است.

کد خبر 513667

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha