مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان زیرپوشش استان برای آزادسازی سهام عدالت و مدیریت بهتر آن در سامانه مربوطه اقدام کنند.

سهام عدالت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد صیادی افزود: طبق دستورالعمل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان برای مدیریت بهتر سهام خود می‌توانند آن را آزادسازی کرده و در اختیار بگیرند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: پس از آزادسازی سهام عدالت تصمیم با خود مددجویان خواهد بود که مباحث مالی و حقوقی سهام را شخصی پیگیری کنند یا آن را به کمیته امداد بسپارند، اما در مرحله اول لازم است که این سهام آزادسازی شده و در اختیار خود مددجویان قرار گیرد.

صیادی در واکنش به شیوه جدید کلاهبرداری برای خرید سهام عدالت مددجویان به اسم کمیته امداد، گفت: این نهاد تاکنون دستوری مبنی بر خرید سهام جمعیت زیرپوشش خود نداشته و مددجویان باید هوشیار باشند که به سادگی گول افراد شیاد را در این زمینه نخورند.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای شروع آزادسازی سهام عدالت در کشور، از طریق پیام کوتاه اطلاعات لازم در اختیار مددجویان قرار گرفته و مشاوره‌های لازم در این زمینه به مددجویان داده شده است.

۳۱ هزار خانوار معادل ۵۸ هزار نفر که ۴.۶ درصد جمعیت استان قزوین را شامل می‌شود، تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

کد خبر 513607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز رفیعی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام من واجد شرایط هستم وبرای سهام عدالت ثبت نام کردم حال هیچ رد واثاری نیست سهام عدالت همینه فقط همسرم فرزند شهید بوده ثبت نا م شده چهار نفر پوچ ثبت نام نشدند