چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: واژگونی کامیون حامل سوخت و حریق آن‌یک کشته بر جای گذاشت.

آتش

به گزارش ‌همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سر آتش‌یار حسن امینی زاده در تشریح این خبر اظهارکرد: ساعت ۳۹ دقیقه بامداد چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس، گزارش حریق کامیونی در محور بندرعباس-حاجی‌آباد، دوراهی سیاهو اطلاع داده شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، استان هرمزگان تصریح کرد: یک دستگاه کامیون حامل سوخت گازوئیل که از بندرعباس به سمت حاجی‌آباد در حال حرکت بوده، پس از واژگونی دچار حریق می‌شود.

امینی زاده خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام این حادثه، بلافاصله تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۳ آتش‌نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند؛ که با توجه به بُعد مسافت در ساعت ۰۱: ۲۸ به محل رسیدند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های تیم آتش‌نشانی بندرعباس و همچنین آتش‌نشانی گهره و هلال‌احمر این حریق اطفا و مهار شد اما متأسفانه راننده که به بیرون از کامیون پرت شده بود و همچنین دچار سوختگی شده بود، قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی جان خود را از دست داد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، این عملیات در ساعت ۰۲ و ۳۹ دقیقه بامداد پایان یافت.

کد خبر 513604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha