چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

مگان راپینو کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا بار دیگر از دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده و او را ملی‌گرای سفیدی خواند که به دنبال ایجاد تنفر است.

مگان راپینو

به گزارش همشهری آنلاین به نقا از ورزش سه، مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا که درگیری‌های لفظی‌اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور این ایالات متحده آمریکا مشهور است بار دیگر به انتقاد شدیداللحن از ترامپ پرداخته و از او به عنوان ملی‌گرای سفیدی یاد کرده که به جز ایجاد تنفر کار دیگری ندارد.

راپینو در سال 2018 و در جریان برگزاری جام جهانی زنان درگیری‌های لفظی مشهوری با ترامپ داشت و حتی یک بار اعلام کرد در صورت قهرمانی در جام جهانی، حاضر نیست برای دیدن ترامپ به کاخ سفید برود. ترامپ به این حرف او واکنش نشان داده و گفت زنان آمریکا بهتر است اول قهرمان شوند و بعد به فکر رفتن یا نرفتن به کاخ سفید باشند. البته آمریکایی‌ها در نهایت موفق شدند در فینال هلند را شکست داده و قهرمان دنیا شوند.

راپینو حالا بار دیگر  به انتقاد تند از ترامپ دست زده و در یک مصاحبه درباره او صحبت کرده. راپینو در این باره گفت:" در این شکی نیست که رئیس‌جمهور ما یک ملی‌گرای سفید است که فقط به دنبال نفرت‌پراکنی و ایجاد دو قطبی در کشور است. حضور او در کاخ سفید تنها به افزایش اختلاف بین مردم منجر شده و ناامیدی و ترس را دامن زده".

کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا گفت:" فکر کنم همه می‌دانند که مهاجرت باعث از دست رفتن شغل‌ها نمی‌شود. مهاجرت در واقع برای اقتصاد خوب هم هست. همه می‌دانند که حضور زنان در نیروی کار برای اقتصاد خوب است. همه می‌دانند که برابری برای اقتصاد خوب است. ولی کسی که در کاخ سفید نشسته نه تنها راهی برای حرکت رو به جلو نشان نمی‌دهد بلکه به دنبال ایجاد تنفر و دور کردن بخش‌های مختلف مردم از همدیگر است".

کد خبر 513591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha