معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سه میدان میوه و تره‌بار در کرمانشاه تا پایان تابستان خبر داد.

میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امید حوریان، معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدی که برای راه‌اندازی هشت میدان میوه و تره‌بار در شهر کرمانشاه وجود دارد، گفت: بنا داریم سه میدان را در محله‌های پردیس، تعاون و امیرآباد تا پایان تابستان راه‌اندازی کنیم.

او گفت: برای احداث پنج میدان میوه و تره‌بار دیگر نیز برنامه داریم که از این تعداد سه مورد آن‌ها را در مسکن مهرها راه‌اندازی خواهیم کرد.

معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه افزود: دو میدان میوه و تره‌بار دیگر در نواحی جنوب و غرب شهر کرمانشاه نیاز است، در شمال شهر مشکلی از این نظر نداریم و میدان میوه و تره‌بار شهرک مسکن فعال است.

حوریان راه‌اندازی این میادین میوه و تره‌بار را منوط به همکاری اداره کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین و تغییر کاربری آن دانست.

او ادامه داد: بنا داریم برای راه‌اندازی این میادین میوه و تره‌بار از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم استفاده کنیم، اگر مردم هم زمین‌های شخصی دارند که می‌توانند آن را با کاربری میادین میوه و تره‌بار فعال کنند، از آن‌ها استقبال خواهیم کرد.

معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از اهمیت راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار هم یادکرد که کمک می‌کند میوه باقیمت مناسب‌تری در اختیار مصرف کنده قرار بگیرد.

بهزاد باباخانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: میوه و تره‌بار یکی از عوامل بالا بودن نرخ تورم در کرمانشاه است و درزمینهٔ قیمت میوه و تره‌بار رتبه سه یا چهارم کشور راداریم.

او بر لزوم راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر کرمانشاه تأکید کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این مراکز هم تولیدکنندگان می‌توانند کالاهای خود را بدون واسطه به مردم بفروشند و از تولیدکنندگان داخل حمایت می‌شود و هم این محصولات باقیمت مناسبی به دست مردم خواهد رسید.

کد خبر 513558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha