چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل در کوتاه مدت خبر داد.  

ساخت بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پیمانکار احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انتخاب و تجهیز کارگاه انجام شده و بخشی از منابع مالی مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و بخشی نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.  

وی از تایید نقشه‌های این بیمارستان و صدور مجوز آن توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های استاندار اردبیل و طبق هماهنگی بعمل آمده که از وزارتخانه در مرکز انجام شده، طوری برنامه‌ریزی شده تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا این‌پروژه بصورت ضربتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.  

قلندری ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را از اولویت‌های ضروری و مورد نیاز استان دانست و اظهار امیدواری کرد با شتابی که در اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته، در میان مدت شاهد ارتقاء رتبه استان در این بخش باشیم.  

هم اکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت بستری در بیمارستان‌های این استان وجود دارد و این تعداد باید تا سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزارو ۴۰۰ تخت افزایش یابد.  

کد خبر 513557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha