مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای تأمین آب آشامیدنی جم طرح‌هایی عملیاتی شده که حفر و تجهیز چاه، اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن، خط انتقال و سدسازی از آن جمله است.

آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد ستوده در نشست بررسی وضعیت آب‌رسانی شهرستان جم با قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب و با تأکید بر رعایت مصرف بهینه آب اظهارکرد: طرح‌های مهمی در عرصه آب‌رسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است که این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به جم افزود: برای تأمین آب آشامیدنی جم طرح‌هایی عملیاتی شده که حفر و تجهیز چاه، اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن، خط انتقال و سدسازی از آن جمله است.

معاون استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع اجرای طرح‌های آب‌رسانی افزود: حمایت ویژه از این طرح‌ها در اولویت قرار دارد و تلاش می‌شود با تأمین اعتبار بر اساس برنامه تدوین‌شده تکمیل و افتتاح شود.

وی با تقدیر از خدمات شرکت آبفای استان بوشهر افزود: همکاری مردم در مصرف بهینه و مدیریت مصرف آب درگذر از تابستان می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی داشته باشد که از همکاری مردم در شهرها و روستاها در این زمینه قدردانی می‌شود.

اجرای پروژه آب‌رسانی جم با سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیارد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اقدامات آب‌رسانی در جم گفت: برای جبران کمبود آب در شهرستان جم اقدامات و طرح‌های مهمی اجرایی شده که نوسازی و توسعه شبکه آب‌رسانی از آن جمله است.

عبدالحمید حمزه پور با اشاره به همکاری استان‌های معین در اجرای طرح آب‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان خاطرنشان کرد: استان‌های معین بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه آب‌رسانی شهر جم را اجرا و تکمیل کردند و در این راستا خط انتقال و جمع‌آوری آب چاه‌ها و هدایت آن به سمت ایستگاه پمپاژ شهرستان جم اجرا شد که نقش تأثیرگذاری در تأمین آب این شهرستان دارد.

وی از اجرای خط انتقال آب به شهر ریز خبر داد و افزود: روند اجرای این خط انتقال آب با پیشرفت ۵۵ درصدی تسریع یافته و بااعتبار ۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ساخت مخزن ذخیره آب انارستان را از دیگر پروژه‌ها در شهرستان جم دانست و افزود: این مخزن ذخیره که آب آن از طریق ۲ حلقه چاه تأمین می‌شود نقش مهمی در حل مشکلات آب این شهر دارد.

حمزه پور کف شکنی یک حلقه چاه آب در ریز و بازسازی یک حلقه چاه در چاهه جم را از دیگر پروژه‌های آب‌رسانی دانست و تأکید کرد: نوسازی شبکه آب‌رسانی و ساماندهی انشعابات آب در شهرها و روستاهای جم از دیگر برنامه‌ها در این شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای پروژه آب‌رسانی جم با سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیارد ریال گفت: این پروژه که بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تکمیل ایستگاه پمپاژ و پست برق آن امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خط انتقال این پروژه را ۴۴ کیلومتر دانست و بیان کرد: در اجرای طرح آب‌رسانی جم، مخزن ذخیره ۵۵ هزار مترمکعبی و ۵ ایستگاه پمپاژ عملیاتی شده که درمجموع پروژه آب‌رسانی جم دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 513554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha