فرماندار جاجرم با اشاره به تلاش برای اتمام احداث ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جاجرم گفت: این ساختمان با تأمین اعتبارات لازم، پیش از ۱۲ سال انتظار افتتاح می‌شود.

کانون پرورش فکری جاجرم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا آذری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاجرم تا پایان سال جاری بهره‌برداری و آماده خدمات‌دهی به دانش‌آموزان خواهد شد.

وی افزود: پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاجرم از سال ۸۷ آغازشده که تاکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که متأسفانه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۴ تاکنون متوقف‌شده است.

فرماندار جاجرم خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامی که بیش از ۸۰ درصد رشد فیزیکی داشته‌اند بنا داریم با تخصیص اعتبار موردنیاز این پروژه را تا پایان سال جاری اتمام و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: از آغاز فعالیت در شهرستان جاجرم به‌عنوان فرماندار با سونامی پروژه‌های نیمه‌تمام روبرو شدیم که با نگاه واقع‌بینانه به شرایط و منابع محدود مالی کشور و با کار کارشناسی و جهادی پروژه‌ها را بر اساس درصد پیشرفت و نیاز شهرستان اولویت‌بندی کردیم که بحمدالله در سال گذشته موفق به تکمیل چند پروژه مهم نیمه‌تمام در شهرستان شدیم.

تلاش برای اتمام احداث ساختمان‌های کانون پرورش فکری در خراسان شمالی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: متأسفانه روند ساخت پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاجرم از سال ۹۴ تاکنون متوقف‌شده که امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولین شهرستانی و استانی اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه مصوب شود تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه چندین ساله باشیم.

عسگری افزود: ساختمان‌های نیمه‌تمام کانون پرورشی در اکثر شهرستان‌های استان از دغدغه‌های مهم ماست که تلاش داریم هر چه زودتر این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم تا از روند فرسایشی شدن آنها جلوگیری کنیم.

وی ابراز داشت: در حوزه کتاب‌خوانی با توجه به جمعیت بالای روستایی استان کتابخانه‌های سیار روستایی با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی می‌توانند نقش مهمی را در ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی ایفا کنند.

کد خبر 513546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha