شهردار شهرکرد در خصوص وضعیت پروژه برج‌های دو قلوی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دغدغه مهم در رابطه با این پروژه، موضوع فرسایش اسکلت ساختمانی و پایداری گود ۲۴ متری این پروژه است که اولویت کار شهرداری تعیین تکلیف این پروژه خواهد بود.  

برج دوقلو شهر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برای پایداری گود ۲۴ متری این پروژه، لازم است که اسکلتی که در زیر زمین است به بدنه دوخته شود، که این موارد یک عزم جدی نیاز دارد و در اولویت کار شهرداری قرار دارد.  

وی اضافه کرد: طرح برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع در ۲۶ طبقه اجرایی شد، که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.  

عبدالغنی تصریح کرد: این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن به نمای زیبای شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.  

شهردار شهرکرد، به فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار این پروژه اشاره کرد و افزود: اگر در این فراخوان، سرمایه‌گذار برای آغاز به کار مجدد این پروژه پیدا نشود، بهره‌برداری بخشی از این پروژه در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار خواهد گرفت.  

اجرای طرح برج دوقلوی شهرکرد از سال ۸۹ کلید خورد و با وجود اینکه قرار بود طی ۳۶ ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد، همچنان نیمه‌تمام باقی‌مانده است.  

کد خبر 513420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha