استاندار البرز گفت: شهرداران و به‌ویژه شهردار پرتلاش کرج و بخش خصوصی آماده کمک برای احداث و راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ هستند.

کمپ مواد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان، با قدردانی از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی به فرماندهی سردار محمدیان، افزود: اگر تمامی کمیته‌های این شورا به‌صورت هماهنگ و منسجم عمل نکنند، کار بی‌سرانجام می‌ماند و مردم از حلاوت آن بهره‌مند نمی‌شوند.

وی با ابراز خرسندی از پویایی و فعالیت‌های کمیته حقوقی این شورا، ادامه داد: تک‌تک کمیته‌ها بر حوزه کاری خود اشراف دارند ولی باید درصدد اتصال این زنجیره باشیم چراکه باهم افزایی و همپوشانی مجموعه، می‌توان اهداف را عملیاتی کرد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه در این جلسات که وقت ارزشمند خدمتگزاری را صرف می‌کنیم باید خروجی مناسب نیز دریافت کنیم، گفت: نتیجه جلسات باید برای مردم ملموس باشد.

شهبازی افزود: شهرداران و به‌ویژه شهردار پرتلاش کرج و بخش خصوصی آماده کمک برای احداث و راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ هستند ولی باید شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر برای هماهنگ کردن این ظرفیت‌ها و بهره‌برداری از منابع اقدام کند.

وی اضافه کرد: این شورا باید چابک‌تر و هماهنگ‌تر باشد چراکه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید برای مقابله با مواد مخدر مورداستفاده قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: ستادهای فرعی در شهرستان‌ها باید تشکیل شود و ضرورت دارد که گردش کار و روند فعالیت‌های گزارش شود و البته جلسات بدون خروجی و مصوبات اجرایی قابل‌پذیرش نیست.

شهبازی با اشاره به دستور وزیر کشور در خصوص احداث اردوگاه ماده ۱۶ افزود: بر این اساس باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و شورا موظف است از نحوی اجرای این امر گزارش ارائه دهد.

وی عنوان کرد: باید هفته آینده جلسه کمیته‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل شود و مسئولان کمیته‌ها نیز گزارش‌های تخصصی حوزه خود را ارائه دهند.

کد خبر 513331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha