مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ودیعه‌گذاران آذر سال ۱۳۸۶ نیز می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ نام‌نویسی کنند.  

حج تمتع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا ندیری، مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ این استان، برای تکمیل ظرفیت، دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا مورخ ۳۰/۰۹/۱۳۸۶به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها اقدام کنند.  

وی بیان کرد: این افراد از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت برای ثبت‌نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت https: //reserve. haj. ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.  

ندیری اظهار کرد : ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت‌نام را دنبال کنند.  

معاون مدیریت حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌یابد.  

همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام می‌شود و میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.  

کد خبر 513290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha