سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

سمت راست خط دفاعی پرسپولیس یکی از دغدغه های اصلی یحیی گل محمدی است و باید دید او در پایان فصل کدام بازیکن را در لیست خرید خود در این منطقه از زمین قرار خواهد داد. 

رضاییان

به گزارش همشهری آنلاین با توجه به ضعف پرسپولیس در جاح راست خط دفاعی،گابریل کالدرون  قبل از خروج از ایران نام دانیال اسماعیلی فر و یک مهاجم داخلی را در لیست خود قرار داد اما در میانه های راه و با مسجل شدن بازنگشتن کالدرون،محمد حسن انصاری فرد ترجیح داد تا دو مهاجم خارجی را در سبد خرید پرسپولیس قرار دهد. کیفیت فنی اوساگونا و حاشیه های استوکس فراری هم مثنوی هفتادمن کاغذ است.

با این همه یکی از گزینه های جذاب  هواداران پرسپولیس برای برطرف ضعف سمت راست دفاعی این تیم رامین رضاییان مدافع ملی پوش الشحانیه قطر بود.

بازیکنی که از قضا یحیی گل محمدی هم علاقه بسیاری به سبک بازی او دارد. در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن که زمان برانکواز تیم کنار گذاشته شد وجود داشت اما امروز یک رسانه قطری خبر داد که او در فوتبال این کشورماندگار است.

 استاد الدوحه قطر نوشته که با توجه به رضایت مسئولان الشحانیه از بازیکن ایرانی خود او فصل آینده را هم در فوتبال این کشور سپری خواهد کرد تا بازیکنی که میتوانست یکی از ضعف های اساسی دو سال اخیر پرسپولیس را برطرف کند از چنگ این تیم درآورده شود.

با این همه سمت راست خط دفاعی پرسپولیس یکی از دغدغه های اصلی یحیی گل محمدی است و باید دید او در پایان فصل کدام بازیکن را در لیست خرید خود در این منطقه از زمین قرار خواهد داد. 

کد خبر 513283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد CA ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    خیلی هم خوب شد رامین به پرسپولیس نیومد رامین فقط سانتر خوب میکنه اخلاقش خوب نیس و قدرت طلب است اگه خوب بود برانکو حتما قبولش میکرد خیلی مغرور واز خود راضی است .زنده باد پرسپولیس.