مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل ۹ پرونده احتکار برنج در استان خبر داد.

احتکار برنج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اکبر مختاری گفت: به دنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر اختفاء و امتناع از عرضه برنج و احتکار آن در بازار بزرگ پاسارگاد محمدشهر کرج، واحد گشت مشترک اداره کل تعزیرات به همراه مدیریت بازرسی و نظارت اصناف، بازرسین صنعت معدن و تجارت و بازرسین اصناف در این بازار حضور یافته و به روند قیمت‌های کالاهای اساسی نظارت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: در این بازرسی برخی از واحدهای صنفی از عرضه برنج خودداری می‌کردند که برای ۹ واحد متخلف گزارش تخلف احتکار به میزان سه میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تنظیم شد.

وی در ادامه از محکومیت یک قاچاقچی لوازم‌خانگی در کرج هم خبر داد و گفت: پی اخبار واصله مبنی بر دپوی لوازم‌خانگی، تیم گشت اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان البرز از فروشگاهی بازرسی به عمل آورد که لوازم‌خانگی با برندهای کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا به ظن قاچاق کشف و پرونده تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

مختاری افزود: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه‌های مربوطه و با عنایت به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم را به پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کد خبر 513205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha