مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان از افزایش ۴۱ درصدی کشف مواد مخدر و ۴۸ درصدی سلاح شکاری و جنگی در دو ماه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد.

موادمخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین حسن پور افزود:  در ۲ ماه نخست سال بیش از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی داشته است.

وی گفت:  در هفته گذشته چند مورد قتل به وسیله سلاح شکاری ثبت شده که برخی از این سلاح‌ها غیر مجاز است. همچنین۲۵۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی در گیلان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

حسن‌پور افزود: در زمینه فوتی، جرمی و مصدومی تاکنون ۷۲درصد کاهش تلفات نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان افزود: تولید امنیت، محصول دسته‌جمعی همه ارکان است و رسیدن به امنیت مطلوب جز با همراهی همه به‌دست نمی‌آید.

سرهنگ حسن‌پور اظهار کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مردم محور با رویکرد اجتماع محور است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه همه جانبه با جرائم عنف، سرقت و مبارزه با اراذل و اوباش، اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز کالا، اسلحه و مهمات و کاهش تصادفات و جانباختگان ترافیکی از اهمیت بالایی برخودار است.

حسن‌پور افزود: موضوعات سرقت و جرایم سایبری را نیز که در شهرستان ماسال هم وجود دارد، پلیس با جدیت دنبال می‌کند.

وی گفت: ارتقای تعامل و همکاری لازم، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی، ایجاد امنیت پایدار و تکریم ارباب رجوع باید در سرلوحه کارهای فرمانده نیروی انتظامی قرار گیرد.

کد خبر 513183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha