مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: کارگر چاه‌کنی که به چاهی ۱۰ متری در یک منزل مسکونی سقوط کرده بود، با تلاش آتشنشانان زنده خارج شد.

حوادث

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود آقازیارتی»  سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت افزود: این حادثه شامگاه (دوشنبه) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که آتش‌نشانان ایستگاه شماره هشت و گروه امداد و نجات ۱۰۳ به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل حادثه یک منزل قدیمی یک طبقه بود و این کارگر که مشغول حفر چاه بود به علت نامعلومی به عمق چاه ۱۰ متری سقوط کرده و دچار مصدومیت شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش‌نشانان با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از ایجاد کارگاه نجات و قراردادن سه پایه چاه بر روی دهانه آن، یکی از نجاتگران با تجهیزات کامل به عمق چاه فرستاده شد و با احتیاط کامل و با همکاری سایر نیروهای عملیاتی، کارگر گرفتار شده از عمق چاه به روی زمین منتقل شد.

آقازیارتی اظهار کرد: این عملیات حدود یک و نیم ساعت به طول انجامید و کارگر مصدوم شده که مردی میانسال بود و از ناحیه گردن و کمر دچار آسیب شده بود، به عوامل اورژانس تحویل شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

۱۸۰ آتشنشان در ۱۱ ایستگاه عملیاتی اراک مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 513152

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha