مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: حرکت خودروی وانت نیسان با دنده عقب به مرگ تلخ دختر بچه هفت ساله منجر شد.

وانت نیسان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محدحسن خلجی سه شنبه ۳۰ اردیبهشت افزود: این حادثه تلخ و ناگوار، شامگاه دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۰ در خیابان طاها واقع در فاز یک شهرک الهیه شهر زنجان اتفاق افتاد.

وی به چگونگی این رخداد اشاره کرد و گفت: راننده وانت نیسان که به‌منظور خالی کردن اثاث منزل به این مکان آمده بود برای سهولت پایین آوردن یخچال، با دنده عقب حرکت کرده و متوجه حضور دختربچه در قسمت عقب خودرو نشده بود.

خلجی افزود: متاسفانه این دختر هفت ساله در بین دیوار و قسمت عقب وانت نیسان، مانده و دستگیره در پشت خودرو در شکمش فرو رفته و راننده پس از وقوع حادثه متوجه موضوع شده بود.

وی تصریح کرد: قبل از رسیدن آمبولانس به محل، کودک مصدوم با یک دستگاه خودروی سواری پژو به‌منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شده بود اما متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان این دختر بچه، نتیجه بخش نبود.   

خلجی افزود: راننده خودرو  به خاطر عدم توجه به پشت و توجه نکردن به جوانب احتیاطی در حین حرکت با دنده عقب، از سوی کارشناسان پلیس راهور مقصر این حادثه تلخ شناخته شد.

وی اظهار کرد: راننده وانت نیسان باید برای حرکت با دنده عقب از افراد حاضر در محل کمک می‌گرفت که متاسفانه در این مورد بی‌احتیاطی کرده و در چشم برهم زدنی، چنین حادثه تلخی را رقم زده و خانواده‌ای را داغدار فرزندشان کرد.

خلجی تصریح کرد: طی ۲ ماه سال ۹۹ (از ابتدای فروردین تاکنون) پنج نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری این استان جان خود را از دست‌داده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ نفر بیشتر است.

کد خبر 513142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha