مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اظهارات قبلی اش مبنی بر پیگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پلی استیشن واکنش نشان داد.

تراکتور سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره اقدامات این باشگاه برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای شروع تمرینات اظهار کرد: موضع باشگاه تراکتور را  به صورت رسمی و غیر رسمی اعلام کردیم که مخالف برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال ایران با این شرایط هستیم، اما تابع  قوانین و مقررات هستیم و با تمام قدرت تمرینات خود را شروع می‌کنیم و در مسابقات شرکت می‌کنیم. بازی‌های سری A  با وجود اینکه قرار بود ۲۳ خرداد برگزار شود، اما لغو شده است. لیگ‌های هلند، بلژیک و ایتالیا قرار است که برگزار نشوند.  

سهرابی درباره اینکه گفته بود به جای برگزاری لیگ برتر پلی استیشن بازی کنند، اظهار کرد: نه من نگفتم که پلی استیشنی برگزار کنند؛ یکی از دوستان مصاحبه کرده بود که هدف از برگزاری  مسابقات این است که مردم در خانه هایشان بنشینند و بازی‌ها را مشاهده کنند و من گفتم بازی یارانه‌ای برگزار کنند بهتر است. متاسفانه  حرف‌هایی  که به نفع باشگاه هاست را اعلام نمی‌کنند و برداشت غلط از صحبت‌های من کردند.  

او افزود:  مسابقات لیگ برتر به شرط رعایت  پروتکل‌های بهداشتی فیفا و ستاد مبارزه با کرونا قرار است برگزار شود و براساس چه موضوعی شروع تمرینات را اول خرداد و برگزاری بازی‌ها را ۲۲ خرداد ماه اعلام کردند. در کجای دنیا یک تیم که ۷۵ روز استراحت کرده است در نهایت فرصت چند روزه به آن تیم می‌دهند تا بازیکنانش را آماده مسابقات کند.

ما فقط سلامتی بازیکنان و اعضای تیم را به خطر می اندازیم  

سهرابی درباره اینکه سازمان لیگ نمی‌توانست زمان بیشتری به باشگاه‌ها بدهد، گفت: ما هم به همین علت گفتیم که مسابقات لیگ برتر فوتبال تعطیل شود. در حال حاضر بوندس لیگا آلمان شروع شده است و همین ابتدای مسابقات ۶ مصدوم داشته است. من به جدول رده بندی کاری ندارم و فقط موضع باشگاه تراکتور را بیان کردم. هدف از برگزاری مسابقات این است که نشاط در جامعه ایجاد شود و در آمد زایی نقشی در لیگ ما ندارد و بیشتر هزینه مطرح است. ما هزینه می‌کنیم تا نشاط و غنی سازی اوقات فراغت  در جامعه  و جوانان ایجاد کنیم، اما هیچ کدام اتفاق نمی‌افتد. ما این همه هزینه می‌کنیم و سلامتی بازیکنان و اعضای تیم خود را به خطر می‌اندازیم. به نظرم فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود که تیم ملی ما ضرر کند و مسابقات مقدماتی جام جهانی در مهرماه پیش رو داریم و لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار می‌شود.  

مدیرعامل تراکتور درباره اینکه این باشگاه موافق قهرمانی پرسپولیس بود، گفت: ما جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال داریم. اگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کرد ما قهرمانی پرسپولیس را قبول می‌کردیم.  

او بیان کرد: ما می‌خواهیم بدانیم دلایل برگزاری مسابقات چیست؟ پیشنهاد ما این بود که در جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال هم درباره اساسنامه تصمیم گیری می‌شد و هم نظرات باشگاه‌ها را برای برگزاری مسابقات جویا می‌شدند. زمانی که همه اهالی فوتبال با برگزاری مسابقات مخالفت می‌کنند مسئولان چه اصراری برای انجام این کار دارند؟ به هر حال ما تابع قانون هستیم و با همه ظرفیت خود تمرینات را شروع می‌کنیم، اما عواقب برگزاری مسابقات را تصمیم گیرندگان باید برعهده بگیرند.  

کد خبر 513134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha