سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: ۳ شهرستان در استان بدون درمانگاه هستند.

درمانگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر امین بهاروند در خصوص شبانه‌روزی کردن مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اظهار کرد: تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه‌ای بوده و براساس درآمدی که حق بیمه مردم است قوانینی دارد که به مردم خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: در نورم سازمان درمانگاه عمومی تک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی داریم که این مراکز براساس بیمه شدگان شهر تقسیم‌بندی می‌شوند. در جایی که ۲۰ هزار نفر بیمه شده داشته باشیم سازمان موظف است درمانگاه عمومی تک شیفت راه‌اندازی کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: در استان به جز سه بیمارستان، سه مرکز درمانگاهی شبانه‌روزی در خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز داریم. در مابقی شهرستان‌های تعداد بیمه‌شدگان به حد درمانگاه شبانه‌روزی نرسیده است.

این مسئول افزود: در شرای بحران کرونا ویروس برای کمک به مردم تمام شیفت‌های صبح و عصر و روزهای تعطیل درمانگاه‌های تامین اجتماعی استان فعال شدند. تا زمانی که با این بحران مواجه‌ایم این روال ادامه دارد و پس از کرونا شرایط درمانگاه‌های استان به حالت عادی برمی‌گردد.

بهاروند تصریح کرد: در نورم سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر هیچ شهرستانی نداریم که نورم رسیدن به درمانگاه داشته و فاقد درمانگاه باشد.

وی ادامه داد: شهرستان سلسله با ۱۷ هزار بیمه شده به نورم ایجاد درمانگاه نزدیک شده و ما نیز اقدامات اولیه را برای ایجاد این مرکز انجام داده و پیگیر هستیم این مهم به سرانجام برسد. شهرستان‌های چگنی و رومشکان به علت کم بودن تعداد بیمه شدگان نیز فاقد درمانگاه هستند.

کد خبر 513132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha