مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.  

کود پاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قربانی، در حاشیه اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی مدیران جهادکشاورزی جنوب استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: استفاده به موقع با میزان مشخص کود در مزارع و باغات در ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم و مرغوب نقش بسزایی دارد که نیازمند توجه مدیران و کشاورزان است.  

قربانی از تخصیص ۹۳ هزار و ۱۶۵ تنی کود کشاورزی برای توزیع بین کشاورزان استان در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون ۲۰ هزار تن از این میزان کود تخصیصی، تدارک و تامین شده و در بین کشاورزان استان توزیع شده است و در این راستا از کشاورزان درخواست داریم تا کود مورد نیاز خود را از کارگزاری‌های رسمی شرکت خدمات حمایتی شامل تعاونی‌های روستایی و بخش خصوصی تهیه کنند.  

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی افزود: با توجه به ابلاغیه موسسه خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی و لزوم نصب برچسب و هولوگرام بر بسته‌های کودی، کشاورزان از خرید هر گونه کود از مراکز فروش بدون برچسب و هولوگرام خودداری کنند.  

کشاورزان و بهره‌برداران می‌توانند با ارسال کد مربوطه بر روی کودها را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۴۶۴۲۴ از سلامت کود اطمینان حاصل کنند.  

کد خبر 512984

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha