دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

۱۴ روز قرنطینه مهاجم یوونتوس به پایان رسید و ستاره پرتغالی می تواند تمرینات خود را شروع کند.

رونالدو

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سایت بی ساکرنوشت : کریستیانو رونالدو کم کم به روال عادی برمی‌گردد. مهاجم پرتغالی در نخستین روزهای ماه مارس باید به مادیرا می رفت تا از مادرش مراقبت کند و کنارش باشد. مادر بازیکن یوونتوس که در بیمارستان بستری بود بهبود یافت.

بحران کرونا موجب شد این بازیکن در سرزمین مادری اش ماندگار شود و تا وقتی که شرایط بهتر نشود به همراه خانواده اش به ایتالیا برنگردد. رونالدو در آن جا به خاطر پیاده روی، شرکت در مهمانی و تمرین کردن در ورزشگاه ملی مادیرا با انتقادهای زیادی روبرو شد.

او در نهایت چهارم می به ایتالیا برگشت و بلافاصله به قرنطینه اجباری رفت. امروز (دوشنبه) این ۱۴ روز به پایان می رسد و ستاره پرتغالی می تواند از سه شنبه تمرینات خود را در کمپ باشگاه یوونتوس آغاز کند.

البته رونالدو تست کرونا خواهد داد و در صورت منفی بودن تمرینات انفرادی خود را مانند دیگر هم تیمی هایش شروع خواهد کرد. او منتظر می‌ماند تا تمرین گروهی آغاز شود. دولت ایتالیا دیشب (یکشنبه) اعلام کرد هنوز زمان مناسب برای از سرگیری تمرینات گروهی فرا نرسیده است. به همین خاطر زمان بازگشت به تمرینات گروهی به تعویق افتاد.

طبق پروتکل اعلامی از سوی وزارت کشور ایتالیا در حال حاضر تیم ها فقط می توانندتمرین های خود را با ۲ بازیکن در هر نوبت تمرینی دنبال کنند.

کد خبر 512841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha