مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را به این سازمان اعلام نمایند.

پارکینگ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رامین ربیعی دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را در سامانه جامع انبارها به نشانی NWMS.IR ثبت نمایند در غیر این صورت مشمول تخلف احتکار شده که در این رابطه با آن‌ها بر خود قاطع قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: بر این اساس، سازمان صمت نیز بر اساس قواعد سامانه جامع انبارها، تمامی انبارها، سوله‌ها و مراکز نگهداری را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌دهد.

ربیعی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌های کشوری ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چراکه اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلااستفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف‌کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: پارکینگ‌ها به‌هیچ‌وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول در پایان بیان کرد: همشهریان البرزی در صورت رؤیت هرگونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند تا به‌سرعت موردبررسی و پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 512815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha