معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی و سوله‌های نگهداری خودرو خبر داد.  

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، مقصود رضازاده، افزود: این امر در راستای برخورد با انباشت و احتکار احتمالی خودروهای صفر کیلومتر انجام می‌شود.  

وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه ساسیت‌های نظارتی وزارت صمت، با هرگونه اخلال در شفافیت روند عرضه و تقاضا و اضرار به مصرف کنندگان واقعی، برخورد خواهد کرد.  

رضازاده اضافه کرد: معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در قالب بازرسی‌های نوبه‌ای و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مختلف استانی اقدامات نظارتی خود از پارکینگ‌ها و سوله‌های نگهداری خودرو در سطح استان را آغاز کرده و در صورت مشاهده هرگونه انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر وفق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد مؤثر و بازدارنده به عمل خواهد آمد.  

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آمادگی شبانه‌روزی سامانه‌های مختلف سازمان صمت استان نظیر سامانه تلفنی ۱۲۴، سایت www.۱۲۴.ir و نرم‌افزار آپ در دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و گفت: تمامی گزارش‌های قابل پیگیری در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه خواهد شد.  

کد خبر 512801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha