معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی و سوله‌های نگهداری خودرو خبر داد.  

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، مقصود رضازاده، افزود: این امر در راستای برخورد با انباشت و احتکار احتمالی خودروهای صفر کیلومتر انجام می‌شود.  

وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه ساسیت‌های نظارتی وزارت صمت، با هرگونه اخلال در شفافیت روند عرضه و تقاضا و اضرار به مصرف کنندگان واقعی، برخورد خواهد کرد.  

رضازاده اضافه کرد: معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در قالب بازرسی‌های نوبه‌ای و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مختلف استانی اقدامات نظارتی خود از پارکینگ‌ها و سوله‌های نگهداری خودرو در سطح استان را آغاز کرده و در صورت مشاهده هرگونه انباشت و احتکار خودروهای صفر کیلومتر وفق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد مؤثر و بازدارنده به عمل خواهد آمد.  

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آمادگی شبانه‌روزی سامانه‌های مختلف سازمان صمت استان نظیر سامانه تلفنی ۱۲۴، سایت www.۱۲۴.ir و نرم‌افزار آپ در دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و گفت: تمامی گزارش‌های قابل پیگیری در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه خواهد شد.  

کد خبر 512801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha