مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

مدیرکل بنیاد شهید ‌استان بوشهر گفت: پیکر مطهر ۵ شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود، تشییع این شهدا ‌به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود.

فرمانده کل ارتش در مراسم استقبال از شهدای ناوچه «کُنارک»

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در دیدار با خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک در بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: حادثه‌ دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش انجامید بسیار تلخ و تأسف‌آور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: شهدا عاقبت‌به‌خیر می‌شوند و از ایزد منان روزی می‌گیرند، هرچند غم از دست دادن دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه شناور کنارک برای بازماندگان و نیروی دریایی بس بزرگ، سنگین و دردناک است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت‌به‌خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۵ نفر از شهدای حادثه شناور کنارک مربوط به استان بوشهر است، افزود: پیکر مطهر ۵ شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود.

تشکری از برگزاری مراسم تشییع شهدای یادشده به‌صورت خودرویی و موتوری خبر داد و گفت: این شهدا پس از انتقال به بوشهر به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به‌صورت خودرویی و موتوری تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا در گلزارهای شهدا به خاک سپرده می‌شوند، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع ابتدا در پایگاه دریایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار و پس از بدرقه در خیابان امام رضا (ع) بوشهر برای خاک‌سپاری به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.

بر پایه این گزارش از ۱۹ شهید حادثه شناور کنارک، ۵ شهید مهدی رازی، مصطفی پویا نفر، رضا دهقانی، سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی در نقاط مختلف استان بوشهر تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند.

کد خبر 512702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    خدا رحمتشون کنه و به خانوادشون صبر بده