ساخته کارگردان قزوینی به نام "جنگ و صلح" به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رم ایتالیا راه یافت.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، این فیلم به نویسندگی و کارگردانی احسان میرزایی و بازی حمید امیدوار به جشنواره رُم راه یافته است.

احسان میرزایی گفت: این فیلم کوتاه در نهمین جشنواره فیلم کوتاه Tracce cinemactografiche film fest که از ۳۰ ژوئن تا ۵ ژولای (۱۰ تا ۱۵ تیرماه ۹۹) در رُم برگزار می‌شود، اِکران خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش انیمیشن، آزاد و اجتماعی در شهر رُم برگزار می‌شود.

کارگردان فیلم کوتاه جنگ و صلح تصریح کرد: این فیلم دومین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند و پیش‌تر در آبان سال ۹۸ در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در بخش تجربی شرکت داده شده است.

میرزایی افزود: فیلم جنگ و صلح موضوع قدرت را بر پایه دو مفهوم جنگ و صلح به تصویر می‌کشد.

وی گفت: چهار فیلم از ایران در این جشنواره در بخش انیمیشن حضور دارد و این جشنواره ۹ سال متوالی است که برگزار می‌شود و در ردیف جشنواره‌ای خوبی است که هر سال فیلم‌های خوبی از ایران در آن شرکت می‌کنند.

این هنرمند افزود: این فیلم برای اولین بار به جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۹۸ راه یافت و این بار توانسته در یک جشنواره خارجی حضور پیدا کند که امیدوارم صاحب رتبه شود.

میرزایی یادآور شد: یک فیلم کوتاه و تجربی دیگر با نام «pov» را در دست ساخت و تولید دارم که پایان تیر ماه کار آن به پایان می‌رسد و آماده نمایش خواهد شد.

کد خبر 512615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha