یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: عملیات ضدعفونی مدارس و کلاس‌های درس دانش‌آموزان در سطح این کلان‌شهر توسط آتش‌نشانان این سازمان در حال انجام است.

آتش‌نشان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آتشپاد دوم امیرعزیزی روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت افزود: ضدعفونی این اماکن از دیروز ۲۷ اردیبهشت با بازگشایی مدارس در دستور کار سازمان آتش‌نشانی مشهد قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی مدارس مشهد توسط آتش‌نشانان هر روز به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد همچنین گفت: عملیات گندزدایی محلات و خیابان‌های حاشیه این کلان‌شهر و اماکن عمومی آن نیز به‌ طور روزانه با فعالیت گروهی ۵۰ نفره از آتش‌نشانان همچنان تداوم دارد.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که افزون بر نیمی ‌از آنها در مشهد به مدرسه می‌روند.

طبق دستور وزیر آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا فعالیت مدارس از دیروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری به منظور رفع اشکال دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از سر گرفته شد.

هزار و ٣٠٠ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه کلان‌شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان شش هزار و ۹۸۸ را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان چهار میلیون و ۷۳۷ هزار و ۷۳۲ نفر را بیمار کرده و جان ۳۱۳ هزار ۶۳۶ نفر را در ۲۱۲ کشور گرفته است. یک میلیون و ۸۲۲ هزار و ۸۴۶ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.

کد خبر 512565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha