یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از افزایش پرواز ارومیه به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

فرودگاه ارومیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد علی نائل‌قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا در ابتدا باعث کاهش ۵۵ درصدی پروازهای داخلی و لغو کامل پروازهای خارجی شد اما با توجه به کاهش محدودیت‌های بین استانی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد افزایش پروازها از فرودگاه ارومیه هستیم.  

وی در ادامه به افزایش پروازهای مسیر ارومیه به تهران از اول ماه خرداد اشاره کرد و گفت: برخی پروازهای فرودگاه ارومیه نیز تا حدودی از سوی شرکت‌های هواپیمایی به حالت عادی باز گشته است و از اول خرداد شاهد افزایش ۶ پرواز درمسیر ارومیه-تهران خواهیم بود.  

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: پروازهای جدید با شماره پرواز ۵۶۸۰ و ۵۶۷۹ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و روز جمعه از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران انجام خواهد شد.  

قراملکی افزود: برای ضرورت اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا در پروازها نیز پروتکل‌های موجود از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی در طول پرواز رعایت می‌شود.  

وی افزود: ترمینال‌ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی به‌منظور تب‌سنجی مسافران انجام شده است.  

کد خبر 512564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha