رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کنند.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار تقی مهری اظهار داشت: همه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها در سال  ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ فارغ التحصیل شده اند، می توانند در آزمون های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و داشتن شرایط لازم از مهرماه در دانشگاه تحصیل کنند.

سردار مهری بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است، مشمولان و خانواده های آنان هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند. چون در صورت قبولی این عزیزان در دانشگاه ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است. این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت هم طبق ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت و تحصیل هستند.

وی گفت: سربازان وظیفه غیر غایب هم که الان در حال خدمت هستند، می توانند در آزمون های سراسری شرکت و در صورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص شوند و در دانشگاه ثبت نام کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، یا سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوط مطلع شوند.

کد خبر 512515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha