مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مدیر کل غله کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

گندم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نژاد بیگلری بیان کرد: با شروع خرید تضمینی گندم در جنوب کرمان تاکنون ۷۸ هزار تن گندم در این مناطق خریداری شده است.

او افزود: امسال ۲۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد و از این میزان ۱۱۰ هزار تن مربوط به جنوب و بقیه مربوط به شمال استان است.

مدیر کل غله استان قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم درم را ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و هر کیلو گندم معمولی را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان هم گفت: طرح جامع آرد و نان استان تهیه شده است. دستگاه‌های عضو این طرح باید به صورت دقیق به وظایف خود در مورد تهیه نان سالم برای مردم اقدام کنند.

او بیان کرد: بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از نانوایی‌ها و انبارها ضروری است. مردم با اعتمادی که به دستگاه‌های بهداشتی و نظارتی دارند، نان مصرف می‌کنند و باید این اعتماد بیشتر شود.

استاندار کرمان افزود: صدور هرگونه مجوز در حوزه آرد و نان منوط به هماهنگی با اداره کل غله استان است. خرید تضمینی گندم در جنوب استان باید به گونه‌ای باشد که کشاورزان این مناطق با مشکل حمل گندم مواجه نباشند.

کد خبر 512511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha