یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بسته ترافیکی پیشنهادی شورای شهر مورد تائید پلیس و شهرداری قرار گرفت و زمان اجرای آن را استانداری اعلام می‌کند.

محمد علیخانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و بسته ترافیکی پیشنهادی از سوی شورای شهر اظهار داشت:‌ این بسته به صورت کامل در شورای ترافیک تهران مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان پلیس راهور، شهرداری و شورای شهر نظراتشان را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه سرانجام، بسته ترافیکی ارائه شده از سوی شورای شهر تهران در شورای ترافیک به تصویب رسید، گفت: استانداری زمان اجرای بسته ترافیکی را در پایتخت اعلام می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با یک پنجم آمار مسافران نسبت به روزهای غیرکرونایی فعال است به طوری که اکنون این ناوگان یک میلیون مسافر دارد و پیش از دوران کرونا آمار مسافران روزانه ۵ میلیون بود.

علیخانی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در حال حاضر به دلیل لغو طرح ترافیک سبب راهبندان در خیابان‌ها، پارک‌های غیرمجاز و مشکلاتی در این راستا به ویژه در محدوده مرکزی تهران شده است، گفت:‌ در بسته ترافیکی ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، سرویس ادارات و مدارس به محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا رایگان است.

وی گفت: همچنین در این بسته به رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری و اداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 512432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha