مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از مراحل پایانی هوشمندسازی مدارس استان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد مدارس گلستان هوشمندسازی شد.

هوشمندسازی مدارس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، محمد احمدی در خصوص پروژه هوشمندسازی مدارس استان اظهارکرد: استان گلستان به عنوان استان پیشرو در تکمیل پروژه هوشمندسازی بوده و تاکنون ۵۰۰ مدرسه هوشمندسازی شده است.

وی توضیح داد که براساس نیازسنجی آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات، هوشمندسازی ۸۶۳ مدرسه به ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابلاغ شده بود که در حال انجام است.

احمدی بیان کرد: همچنین در سال گذشته ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای توسعه سرعت اینترنت مناطق روستایی انجام شد و امسال امیدواریم دوبرابر این میزان را انجام دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در خصوص بروزسانی شبکه هم گفت: تا به امروز سرویس ۳۶۴ مدرسه در شهرستان‌های استان بروزرسانی (برگردان) شده و ۱۰۲ برگردان هم به صورت حضوری به مدارس تحویل داده شده است.

احمدی بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه هوشمندسازی مدارس کشور که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده، تامین لایه زیرساخت و ایجاد بستر ارتباطی مدارس استان، بر عهده ارتباطات قرار گرفته است.

کد خبر 512336
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha