یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
۰ نفر

پپ در بارسلونا، بایرن و سیتی با بازیکنان برزیلی کار کرد. در واقع، او بازیکنان برزیلی را ترجیح می دهد زیرا آنها بازیکنانی چند پسته هستند و می توانند با هر سبک بازی ای انطباق پیدا کنند

گواردیولا

به گزارش همشهری آنلاین بعد از فاجعه ماراکانا و شکست تحقیر آمیز برزیل برابر آلمان شایعه پیشنهاد سلسائوبه پپ گواردیولا برای اولین بار مطرح شد.

گواردیولا  بعد از دوران پرافتخار حضور در بارسلونا راهی آلمان شده بود تا در بایرن فضای متفاوتی را تجربه کند. اما اوکه هنوز خود را در قامت یک مربی باشگاهی میدید هرگزپای میز مذاکره برای هدایت سلسائو نرفت.

حالا اما دستیار سابق پپ مدعی شده که تیم ملی برزیل همیشه جذابیت خاصی برای گواردیولا داشته و هیچ بعید نیست او به زودی هدایت این تیم را بپذیرد.

دومنک تورنت به گلوبو اسپورته گفت:" پپ می تواند تیم ملی برزیل را به خوبی هدایت کند- و من مطمئنم که می تواند باعث پیشرفت این تیم شود. اگر پپ در یک کار خوب باشد، آن بهتر کردن تیم هاست. او به مربیگری در هر تیم سطح بالایی، علاقه مند است زیرا می داند که بدون بازیکنان خوب، نمی توان به چیزی دست یافت.

او علاقه خاصی به بازیکنان برزیلی دارد. او در بارسلونا، بایرن و سیتی با بازیکنان برزیلی کار کرد. در واقع، او بازیکنان برزیلی را ترجیح می دهد زیرا آنها بازیکنانی چند پسته هستند و می توانند با هر سبک بازی ای انطباق پیدا کنند»

کد خبر 512335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha