مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز نحوه اعطای سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول را تشریح کرد.

سرباز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا چگینی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و مواجهه برخی از دانشجویان با ابهام در نحوه ادامه تحصیل خود و نگرانی‌های به وجود آمده، برابر قانون خدمت وظیفه عمومی در طول تحصیل، باوجود سنوات و مهلت اولیه تحصیلی در نظر گرفته‌شده، در شرایط خاص دو ترم سنوات ارفاقی نیز تعریف‌شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: اختیار تصمیم‌گیری در این خصوص به کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌ها واگذارشده است.

او گفت: مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی برابر ابلاغیه جدید، سن ۷۵ سال تمام برای اخذ معافیت کفالت پدر و پدربزرگ، مسن و نیازمند مراقبت، تعیین‌شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی در حوزه اعزام به خدمت مشمولان بوده و هرگونه اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه از طریق سازمان انجام می‌شود، بنابراین از تمامی عزیزان به‌ویژه رسانه‌های گروهی درخواست می‌شود اخبار این حوزه را از طریق سایت اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس www.vazifeh.police. ir پیگیری و مشمولان عزیز نیز از طریق تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سؤالات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 512311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha