شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

پردیس سینمایی «شمیران» به زودی با امکانات ویژه سینمایی در تهران افتتاح می‌شود.

پردیس شمیران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از از روابط عمومی پردیس سینمایی شمیران، پردیس سینمایی «شمیران» با ظرفیت ۵ سالن به زودی وپس از عبور از بحران کرونا، توسط گروه سینمایی هنر شهر آفتاب در منطقه یک پایتخت به بهره برداری می‌رسد. این پردیس دارای سالن سبز با ظرفیت ۳۸ صندلی، سالن آبی با ۴۹ صندلی، سالن نارنجی با ظرفیت ۶۱ صندلی، سالن قرمز با ۱۵۴ صندلی و سالن وی آی پی با ظرفیت ۳۳ صندلی است.

سالن‌های این پردیس از پروژکتورهای لیزری فول اچ دی و سیستم صوتی دالبی بهره‌مند هستند. محیط این سینما برای استفاده توانخواهان مناسب‌سازی شده و از دیگر ویژگی‌های آن توجه به معماری و طراحی داخلی هنری و استفاده از فضای سبز ویژه در لابی است.

پردیس سینمایی «شمیران» در منطقه اقدسیه تهران، بزرگراه ارتش در طبقه چهارم مجموعه شمیران سنتر واقع شده است. در آستانه بازگشایی این پردیس سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران و تعدادی از مدیران ارشد سازمان سینمایی از جمله محمدحسین فرج مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی سازمان سینمایی، سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی کشور، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر و محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمدسالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و همچنین حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از این مجموعه بازدید کردند.
 

کد خبر 512219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha