استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط کروناویروس در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین کلانتری روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۹ در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، گفت: شبهای احیا ۱۹ و ۲۱ رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و امیدواریم که شب ۲۳ رمضان نیز با رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی بیان کرد: مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط ویروس کرونا در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم و تنها در شهر تهران ممکن است رژه موتوری و خودرویی برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز عید فطر در مصلاها و مکان‌های بزرگ برگزار نمی‌شود بلکه در مساجد محلات و فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی پارکها و تفرجگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل هستند. با توجه به شرایط استان خوزستان دنبال و پیگیر هستیم موافقت ستاد ملی کرونا  را جهت کنترل و مدیریت ورود و خروج به استان را برای مدت چند روز بگیریم.

وی افزود: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در تجمعات حضور پیدا نکنند، خود مردم استفاده از ماسک را اجباری کنند و در رفت و آمدها بخصوص به استان خوزستان مراقبت کنند و حتی الامکان خودداری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: رسانه‌ها به مردم هشدار دهند و آگاهی بخشی کنند که درست است شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کروناویروس بهتر است اما شرایط عادی نیست و باید مراقب باشیم تا با شرایط بدی و پیک کرونا مواجه نشویم.

کلانتری بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم همچون گذشته که در غربالگری و کاهش تلفات ناشی از کرونا همکاری و مشارکت داشتند توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا ان‌شالله با مشکلی مواجه نشویم.

کد خبر 512171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha