مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: با توجه به بروز بحران کرونا و اثرات گسترده‌ای که بر بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی و زندگی روستایی داشته است، دراین‌ارتباط پرسشنامه‌ای تهیه‌شده و باید توسط کشاورزان در روستاهای این شهرستان پاسخ داده شود.

کشاورزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امان‌الله حیدری شنبه ۲۷ اردیبهشت افزود: پرسشنامه بخشی از یک طرح تحقیقاتی دانشگاهی به‌منظور بررسی اثرات کرونا بر بخش کشاورزی از دیدگاه خود کشاورزان ازجمله سطح سلامت، زندگی و معیشت است که باید با ورود به سایت اینترنتی آن را به‌دقت تکمیل کنند.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه، ‌ استان بوشهر گفت: پاسخ‌های دقیق کشاورزان کمک زیادی در اجرای این تحقیق و سیاست‌گذاری بهتر برای مبارزه با این بیماری خواهد کرد.

حیدری اظهار کرد: جامعه هدف این پرسشنامه کشاورزان کشور ازجمله در این شهرستان است که با پاسخ‌دهی و نظرات خود، می‌توان گام مهم و مؤثری در راستای بررسی و پرداختن به مشکلات و معضلات ناشی از این پدیده برداشت.

وی گفت: کشاورزان برای تکمیل پرسشنامه به درگاه اینترنتی https://survey.porsline.ir مراجعه و به سؤالات مطروحه که در ۹ بخش و ۲۹۶ سؤال طراحی‌شده جواب دهند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و بخشی از شغل مردم این دیار به کشاورزی و دام‌پروری وابسته است.

کد خبر 512169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha