مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: براساس تصویب ستاد ملی کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در هیچ یک از نقاط کشور به غیر از تهران برگزار نخواهد شد.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و نماز عید فطر، گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به غیر از شهر تهران که با به حرکت درآمدن خودروها انجام می‌شود، برگزار نمی‌شود.

وی افزود: براساس تصمیم این ستاد، شهرهایی که با وضعیت سفید این بیماری روبرو هستند و نماز جمعه نیز در آنها برگزار می‌شود، می‌توانند این مراسم را در همان محل برگزار کنند.

وی به وضعیت بیماری کرونا در سطح استان قزوین اشاره و یادآور شد: خوشبختانه طی یک هفته گذشته قزوین از وضعیت بسیار خوبی در این رابطه برخوردار بوده و همچنان شاهد روند نزولی این ویروس هستیم اما این بیماری به لحاظ مرموز بودن همچنان خطرزا بوده و با کوچکترین بی توجهی دوباره به دوران پیک آن بازخواهیم گشت.

به گفته این مسئول سیاسی و امنیتی، قزوین به لحاظ شرایط میانی و با دارا بودن تجهیزات و امکانات خود و همچین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به طور مسلم به زمان اوج این ویروس در قبل از عید باز نخواهد گشت.

حبیبی گفت: ضمن تصمیم گیری ستاد ملی کرونا کشور در برگزاری مراسم روز جهانی قدس، این ستاد در جمع بندی نهایی خود به این نتیجه رسیده در شهرهایی که وضعیت سفید داشته و نمازهای جمعه در آنها برگزار می‌شود، این مراسم در همان محل برگزار و در سایر شهرها نیز برگزاری این روز جهانی از طریق فضاهای مجازی پوشش داده شود.

کد خبر 512149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha