رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان بیان کرد: وانت‌بارهای عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر مخل کار بازاریان هستند و به مردم توصیه کرد، از واحدهای صنفی که کسب جواز میوه و تره‌بار دارند، خریداری کنند.

میوه و تره بار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا البرزی با اشاره به اینکه وانت‌بارها بدون مجوز در سطح شهر فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر هلو، زردآلو، توت سفید و آلوچه (شهریار) وارد بازار همدان شده است و همچنان روند کاهشی قیمت‌های میوه‌های نوبرانه به علت افزایش ورود به بازار ادامه دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است، در حال حاضر هر کیلوگرم ملون و خربزه ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش پیداکرده است.

وی یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه سبز در بازار بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، فلفل دلمه رنگی ۱۰ تا هزار ۱۲ تومان که در سه یا چهار روز آینده قیمت آن کاهش پیدا می‌کند، گوجه‌فرنگی ۳۰۰۰ تومان و کاهو ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است و مشکلی در عرضه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه تره‌بار همدان ادامه داد: قیمت خیار گلخانه‌ای گران‌تر از خیار زمینی است که از مناطق مختلف وارد بازار همدان شده و در حال حاضر خیار درختی باقیمت ۴۰۰۰ تومان است.

وی بیان کرد: سیب‌زمینی از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، کدو خورشتی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و بادمجان قیمت ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در بازار همدان عرضه می‌شود.

کد خبر 512148

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha