مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

رئیس پلیس راهور البرز بیان کرد: مراکز تعویض پلاک تا آخر هفته تا ساعت ۱۷ خدمات‌رسانی خواهد داشت، چون مردم اغلب صبح به مرکز تعویض پلاک قزل حضار مراجعه می‌کنند از ساعت دو ظهر تقریباً این مرکز مراجعه‌کننده ندارد به همین دلیل درخواست می‌شود مردم در زمان مراجعه به این مرکز تغییر ایجاد کنند.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه در حال حاضر یک مرکز تعویض پلاک در استان فعال است، اظهار کرد: متقاضیان تعویض پلاک از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر می‌توانند به مرکز تعویض پلاک قزل حضار مراجعه و پس از دریافت نوبت اقدام لازم برای تعویض پلاک خودروی خود را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور البرز ادامه داد: با توجه به اینکه تنها مرکز تعویض پلاک استان به‌واسطه شیوع کرونا حدود ۴۰ روز تعطیل بود، نتوانسته طی این مدت به متقاضیان خدمات‌رسانی کند به همین دلیل وجود صف طولانی برای تعویض پلاک در شرایط فعلی دور از تصور نیست.

وی بیان کرد: این مرکز روزانه به حدود ۵۰۰ مراجعه‌کننده خدمات‌رسانی می‌کند، با توجه به وقفه‌ای که در خدمات‌دهی این مرکز افتاده بیش از ۲۰ هزار نفر در صف دریافت خدمات برای تعویض پلاک هستند.

رئیس پلیس راهور البرز افزود: دو مرکز تعویض پلاک چیتگر و میثم در تهران نیز تا عادی شرایط به کمک مرکز تعویض پلاک قزل‌حصار آمده و به البرزی‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ شرق گفت: بیشتر مراجعه مردم به مراکز تعویض پلاک ساعات اولیه صبح است، از مراجعه‌کنندگان تقاضا می‌شود در ساعت مراجعه خود تعادل ایجاد کنند تا شاهد تجمع آن‌ها در اوایل صبح نباشیم.

وی اضافه کرد: چون مردم اغلب صبح به مرکز تعویض پلاک قزل حضار مراجعه می‌کنند از ساعت دو ظهر تقریباً این مرکز مراجعه‌کننده ندارد به همین دلیل درخواست می‌شود مردم در زمان مراجعه به این مرکز تغییر ایجاد کنند.

رئیس پلیس راهور البرز بیان کرد: طرح زوج و فرد برای تعویض پلاک از امروز برداشته‌شده، از امروز مراجعین می‌توانند بدون توجه به زوج یا فرد بودن شماره آخر پلاک خود به مرکز تعویض پلاک مراجعه و خدمات دریافت کنند.

وی در پایان گفت: مراکز تعویض پلاکی که به البرز نشینان خدمات ارائه می‌دهد تا پایان هفته تا ساعت پنج بعدازظهر باز هستند.

کد خبر 512112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha