فرماندار ثلاث باباجانی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات زلزله و تسهیلات روستایی و عشایری توسط بانک‌های عامل سال گذشته در این شهرستان پرداخت شد.

اشتغالزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یدالله شکری شنبه ۲۷ اردیبهشت افزود: ۷۹ درصد سهمیه ابلاغی این شهرستان جذب‌شده است، با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال یک هزار و ۱۴۵ نفر فراهم‌شده است.

وی تصریح کرد: آغاز بکار واحدهای تولیدی کارخانه فرش ماشینی، تولید پوشاک، بلوک و بتن آماده و بازیافت زباله در این شهرستان در دستور کار قرارگرفته که می‌تواند بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال باشد.

فرماندار ثلاث باباجانی استان کرمانشاه ادامه داد: زمینه‌های خوبی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاری و جهش تولید در این شهرستان فراهم است که برای آن‌ها باید برنامه‌ریزی کرد.

شکری اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح مکانیزه و مکانیکی سیستم آبیاری دشت ازگله در آینده‌ای نزدیک، بیش از یک هزار فرصت شغلی جدید به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در این شهرستان فراهم می‌شود.

وی افزود: با انتقال آب سد آزادی و سد ازگله تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که در حوزه پرورش ماهی در قفس، ایجاد باغات، تبدیل زمین‌های دیم به آبی زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، ایجاد رفاه اجتماعی و کاهش بیکاری را از مهم‌ترین اهداف توسعه اقتصادی دانست و گفت: توجه به روستاها و تقویت بخش کشاورزی می‌تواند ما را در رسیدن به توسعه کمک کند.

شکری یادآور شد: تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری نیازمند اعتمادسازی و پای‌کار آمدن مردم و پیگیری هم جانبه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

کد خبر 512095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha