شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

دبیر انجمن کاراته کارگری خوزستان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خوزستان به صورت مجازی خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا در خوزستان و کشور موجب شد تا تصمیم به برگزاری این جشنواره بگیریم.

ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا غفاری شنبه ۲۷ اردیبهشت بیان کرد: باتوجه به رعایت فاصله اجتماعی به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی رویدادهای ورزشی به صورت حضوری، انجمن ورزش کارگری خوزستان به منظور افزایش سطح آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه اقشار مختلف جامعه به ویژه ورزشکاران، اقدام به برگزاری این رویداد در فضای مجازی و داوری آنلاین کرده است.

وی افزود: پس از بازخورد مثبت و تمایل ورزشکاران و علاقه‌مندان به برگزاری این مسابقات تدابیر لازم برای طراحی مسابقات اتخاذ و مقرر شد این جشنواره برای تمامی ورزشکاران و علاقه مندان در سنین متفاوت در خانه انجام شده و شرکت‌کنندگان از جوایز ارزنده این مسابقات برخوردار شوند.

دبیر انجمن کاراته کارگری خوزستان افزود: در مسابقات کاتای کارگری که چندی پیش به صورت آنلاین برگزار شد، خیلی ها فرصت شرکت در این رقابت‌ها را نداشتند به همین دلیل درخواست‌های بسیاری داشتیم که این رقابت‌ها بار دیگر به صورت مجازی برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این پیکارها تا ۳۱ اردیبهشت خواهد بود و مسابقات در خرداد برگزار می‌شود. مسابقات بخش ورزشی در بخش‌های کاتای دلخواه در بخش سبک‌های کنترلی و آزاد، حرکات تخصصی شکم و پهلو (بادی بیوتی بلی)، آمادگی جسمانی (بارفیکس، طناب زنی، شنا در یک دقیقه)، حرکات نمایشی کاراته (ضربات دست و پا) حرکات سایه (اجرای تکنیک رزمی مبارزات)، شکستن اجسام سخت، ورزش‌های ابداعی در خانه، بازی‌های بومی و محلی و شطرنج آنلاین برگزار می‌شود.

غفاری بیان کرد: رقابت‌های بخش فرهنگی در زمینه‌های بهترین عکس یا نقاشی ورزش، بهترین انشا (چگونه ایام قرنطینه را در عید نوروز گذراندیم)، بهترین ایده و برنامه ورزشی در خانه و بهترین شعر برگزار خواهد شد.

کد خبر 512086

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha