مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود ۸۱ میلیارد ریال طرح راه سازی در بخش لوداب بویراحمد و روستاهای آن در دست اجرا و آماده بهرداری است.

راهسازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پژمان نیک‌اقبالی گفت: راه روستایی گراب به ده سم- پستوک با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال و به طول چهار کیلومتر یکی از مهمترین این طرح‌هاست که با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در حال اجراست.

وی تصریح کرد: راه روستایی تنگ آزاد به بخش دیشموک با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر نیز آماده آسفالت در این بخش است.

نیک اقبالی یادآور شد: راه روستایی تنگ پیواره با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال و به طول ۲و نیم کیلومتر نیز بهسازی و آماده آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه روستایی سرچنار لوداب نیز با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال نیز بهسازی و آسفالت شده است و همچنین قرارداد طرح بهسازی راه روستایی گلاب سفید به گردنگاه لوداب با اعتباری حدود ۲۱ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: ظرف چهار سال گذشته نیز بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح راهسازی و بهسازی مسیرهای روستایی در بخش لوداب هزینه شده است.

شاهرخ کناری تصریح کرد: تنها در طرح راه ارتباطی میان تنگان به روستاهای چین لوداب رقمی افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است.

بخش لوداب به مرکزیت شهر گراب و با جمعیتی افزون بر ۱۳ هزار نفر در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

کد خبر 512033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha